aur
fbvinedrib
aur

ANUNT Invitatie de participare la achiziţia de produse de papetarie, birotica nr. 1445/16.07.2013


POSDRU/90/2.1/S/64002 „VEHMED – Vehicule media pentru formarea abilităţilor practice, televiziuni şi ziare operate de studenţi pentru studenţi”

  

ANUNT

Invitatie de participare la achiziţia de produse de papetarie, birotica

nr. 1445/16.07.2013
Data publicării anunţului: 18.07.2012

 

“AUR” – Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Resurse Umane, cu sediul in Bucuresti, Bd. Nicolae Balcescu nr. 17 – 19, etaj 1, camera 115, Sector 1, nr inregistrare R.A.F. 212/1998, CUI 11488226, va invita sa participați la procedura de achiziție reglementată de Ordinul nr. 1050/2012 având ca obiect achiziția de produse de papetarie, birotica:

 

Nr. Crt.

Denumire produs

U.M.

Cantitate

Cod CPV

1

Agrafe birou metal - 33 mm - 100 buc./cutie

cutie

30

30197220-4

2

Agrafe birou metal - 50 mm - 100 buc./cutie

cutie

20

30197220-5

3

Banda adeziva - 25 mm - transparenta

buc

10

44424200-0

4

Banda adeziva - 50 mm - maro

buc

15

44424200-0

5

Biblioraft carton marmorat – 7,5 cm

buc

100

30197210-1

7

Creioane HB cu radiera

buc

50

30192130-1

8

Dosar plastic cu sina si gauri - albastru set 100 buc

set (1 set = 100 buc)

10

22852000-7

9

Hartie copiator A4 - 80g/mp top 500 coli Clasa A, grad de alb mai mare de 97%, alb stralucitor, suprafata neteda

top

200

30197643-5

10

DVD 16 X recordable cu carcasa

buc

100

30234300-1

11

Folie protectie documente (100 buc /set)

set

10

39264000-0

12

toner imprimanta alb negru Toshiba E-Studio 255

buc

5

30192112-9

14

hartie flipchart

top (1 top = 50 coli)

3

30197621-5

15

hartie reciclata

top

10

30197643-5

 

Termenul de plata pentru produsele de papetarie, birotica va fi de 90 zile de la data primirii facturii.

Durata contractului de achiziție de produse de papetarie, birotica va fi cel tarziu pana la 31.07.2013.

Valoarea estimata- lei (fara TVA): 5.423 lei

Locul de livrare a  produselor: Bucuresti.

Criteriul aplicat pentru stabilirea ofertei castigatoare: pretul cel mai scazut.

 

Ofertele se pot trimite pana la 25.07.2013, ora 12:00 la sediul “AUR” – Asociaţia Naţională a Specialiştilor în Resurse Umane, cu sediul administrativ al proiectului in Bucuresti, strada Ion Campineanu nr. 3A, etaj 1, camerele 1 si 2, Sector 1, iar data sedintei de deschidere a ofertelor este 25.07.2013 ora 18:00. Documentaţia pentru ofertanti în baza căreia trebuie elaborată oferta poate fi obţinută gratuit printr-o solicitare scrisa trimisa pe adresa de email org.aur@gmail.com  sau la fax 021.313.38.83. Relaţii suplimentare/clarificări se pot obţine la tel: 021.313.38.83 sau prin aceeaşi adresă de email: org.aur@gmail.com, persoană de contact: Ionica Mănăilă. Informaţii despre proiect se pot obtine de la adresa web www.resurseumane-aur.ro

Despre noi


"AUR" - A.N.S.R.U. - Asociatia Nationala a Specialistilor în Resurse Umane este o organizatie profesionala non-profit, non-guvernamentală, cu personalitate juridică, creată în scopul promovării conceptului de resurse umane în România. În viziunea noastră, activitatea de resurse umane presupune: satisfacerea nevoilor tuturor categoriilor profesionale, informare şi educare în spiritul drepturilor recunoscute pe plan naţional şi internaţional, promovarea unui dialog real între toţi actorii sociali
Ultimele stiri


plus
Comunicat de presa final - 31 martie 2017 // Proiect GlobalCOOL
GlobalCool!: Implicarea activă a tinerilor cu privire la problemele de dezvoltare ale lumii actuale

Contact

Adresa
Blvd. Nicolae Balcescu, nr. 17-19, etaj 1, Camera 115, sector 1, Bucuresti

Telefon/Fax
021 313 38 83

Mobil
0722 77 84 84, 0723 32 60 84

E-mail
org.aur@gmail.com
 
Copyright © 2014